یک داستان کافئین

یک داستان کافئین

یک همکار از من اخیرا به من یادآوری کرد که طراحی رابط کاربری خوب، همه چیز در مورد تجربه کاربر است، اما تجربه کاربر در مورد بیش از داشتن یک رابط کاربری خوب است.

چگونه می توانیم یک نام تجاری سنگ بنای جدید را دوباره راه اندازی کنیم و مردم را دعوت کنیم تا در مورد هنر قهوه از راه های جدید یاد بگیرند؟ ما یک پلت فرم سفارشی ساخته ایم که سالیان سال از دانش، علاقه و هنر به یک مخاطب جهانی به ارمغان می آورد. شرکت قهوه، بزرگترین فروشنده قهوه در هلند، اعلیحضرت خود را حفظ کرد تا برند خود را آنلاین تغییر دهد.

اشتراک گذاری: